FAQ
Ze względów bezpieczeństwa naszego i Państwa oraz spraw związanych z wysyłką i płatnościami posidanie konta jest elelemntem bardzo istotnym.
Tak, od razu po założeniu konta możesz dokonywać zakupów. Na Twój adres e-mail wyślemy link z potwierdzeniem rejestracji. Jeżeli masz pytania związane z kontem i jego użytkowaniem, skontaktuj się na adres sklep.departament@druku.pl.
Możliwe, że podałeś niewłaściwy adres e-mail. Innym powodem mogą być systemy antyspamowe zainstalowane w Twoim komputerze lub serwerze. Część e-maili jest przez nie blokowane i zakwalifikowana jako spam. W trakcie zakładania konta mogły wystąpić również chwilowe problemy techniczne i Twoje zgłoszenie do nas nie dotarło. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w ciągu 24 godzin, spróbuj ponownie założyć konto lub napisz do nas na adres: sklep.departament@druku.pl.
Przejdź - TUTAJ
Zmiana hasła do konta można tylko i wyłącznie wykonać logując się na swoje konto, przechodząc do zakładki Zmień Dane
Po prawej stronie mają Państwo pola do zmiany hasła.
Jeśli zapomną Państwo hasło. Można zresetowac hasłóo i nadać nowe. W zakładce - Zaloguj się - jest pod okienkami Email i Hasło - link - Nie pamiętasz hasła? Przypomnij! naciskamy - podświetlone na czerwono.
Jesteśmy przeniesieni do zakładki Resetuj hasło - wpisujemy adres email i kod z obrazka. i naciskamy - PRZYPOMNIJ. Wszystkie czynności wykonujemy zgodnie z kolejnością 1, 2, 3.
Na adres email przyjdzie informacja do ustanowienia nowego hasła. - TUTAJ
PODSTAWĄ ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA JEST POSIADANIE KONTA.
Jeśli już Państwo posiadacie konto, zainteresowani jesteście konkretnym produktem np. Wizytówki
Wybieramy z Głównego ekranu lub bocznego prawego menu produktów.
Jak poniżej - podświetlone kolorem czerwonym.
Wybieramy specyfikację produktu - poniżej.
Po wybraniu produktu oraz określenie jego parametrów składamy zamówienie naciskając
- DO KOSZYKA.
Pojawi nam się nasz Koszyk z zamówieniem produktu w prawym górnym rogu strony - naciskamy na niego.
Po wejściu do koszyka możemy dodać plik do zamówienia jeśli posidamy prawidłóowo przygotowany plik z wizytówkami wg naszych wytycznych - WYTYCZNE - nacikskamy dodaj plik - wybieramy i jest on automatycznie dołaćzony do zamówienia i przesłany na nasz serwer.
Jeśli już wszystko jest wg Państwa w porządku z zamówieniem pola zielone.
Następnie naciskamy Złóż zamówienie pole czerwone.
Sprawdzenie statusu zamówienia jest wysyłane na email lub można zalogować się na swoje konto i wejśc w opis zamówienia naciskając - pokaż.
Terminy realizacji - TUTAJ
Anulowanie zamówienia tylko i wyłącznie za pomocą email - sklep@druku.pl
Na opłacenie zamówienia termin w poczeklani nie może być dłuższy jak 7 dni roboczych.
Po wcześniejszym ustaleniu - email tylko i wyłącznie - slawek@druku.pl
Można za pośrednictwem naszego elkektronicznego biura zleceń - sklep@druku.pl
TAK - można TUTAJ
Wykonanie przykładowego druku należy złożyć bezpośrednio na nasz adres e-mail: sklep@druku.pl.
Zapytanie można złożyć przez formularz kontaktowy - TUTAJ
Reklamacje można tylko i wyłącznie składać na adres departament@druku.pl.
Oznaczenia wzięły się z ilości kolorów jakich używa się w poligrafii do druku. Cyfra 4 reprezentuje druk pełnokolorowy złożony z czterech barw CMYK, cyfra 1 reprezentuje kolor czarny (K). Dokładna specyfika każdego oznczenia została przedstawiona poniżej:
1+0 oznacza druk jednostronny czarno-biały
1+1 oznacza druk dwustronny czarno-biały z obu stron pracy
4+0 oznacza druk jednostronny pełnokolorowy
4+1 oznacza druk dwustronny gdzie jedna strona jest pełnokolorowa, a na drugiej występuje tylko czarny kolor
4+4 oznacza druk dwustronny pełnokolorowy z obu stron pracy
CMYK
– zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe[1] lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy). CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.
C cyjan (ang. Cyan)
M magenta (ang. Magenta)
Y żółty (ang. Yellow)
K czarny (ang. blacK lub key colour)
Skrót CMYK powstał jako złożenie pierwszych liter angielskich nazw kolorów. Końcowa litera K może oznaczać albo literę ostatnią słowa black (czarny) (ostatnią, ponieważ litera B jest skrótem jednego z podstawowych kolorów w analogicznym skrócie RGB)[2] bądź skrót key colour (kolor kluczowy)[3].
Cyjan – odcień niebieskiego, ale trochę bledszy i bardziej spłowiały, można go określić jako szarobłękitny lub sinoniebieski. Najbardziej podobne kolory to błękit, szafir i turkus. Nazywanie koloru cyjanowego kolorem "zielononiebieskim" jest błędem wynikającym z niezrozumienia różnic pomiędzy addytywną i subtraktywną metodą mieszania barw. W syntezie addytywnej kolor uzyskany w wyniku połączenia zielonego i niebieskiego.
Magenta – w syntezie addytywnej kolor uzyskany w wyniku połączenia czerwieni i niebieskiego. Najbardziej podobne kolory to fuksja, karmazyn i amarant.
Yellow – kolor bardzo podobny do żółtego, jednak trochę bledszy od typowej nasyconej żółcieni. W syntezie addytywnej kolor uzyskany w wyniku połączenia czerwieni i zielonego.
Black – kolor czarny, jednak o niezbyt głębokiej czerni.
RGB
– jeden z modeli przestrzeni barw, opisywanej współrzędnymi RGB. Jego nazwa powstała ze złożenia pierwszych liter angielskich nazw barw: R – red (czerwonej), G – green (zielonej) i B – blue (niebieskiej), z których model ten się składa. Jest to model wynikający z właściwości odbiorczych ludzkiego oka, w którym wrażenie widzenia dowolnej barwy można wywołać przez zmieszanie w ustalonych proporcjach trzech wiązek światła o barwie czerwonej, zielonej i niebieskiej[1] (zob. promieniowanie elektromagnetyczne).
– obszar druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznej publikacji. Spad gwarantuje, że obszar druku będzie dochodził do samej krawędzi po przycięciu arkusza. Wielkość spadu dochodzi do 5 mm.
1. Pasery, 2. Paski koloru, 3. Informacje o stronie, 4. Znaczniki cięcia, 5. Znaczniki spadów.
Lakierowanie druku, czyli pokrywanie lakierem druku, to jeden ze sposobów uszlachetniania druku, tj. podnoszenia jakości lub atrakcyjności podłoża drukowego zazwyczaj pokrytego farbą drukową.
- sposób druku w ploterze, w którym typowe tusze na bazie wodnej zastąpiono tuszami solwentowymi (na bazie rozpuszczalników organicznych). Druk solwentowy można stosować wobec wszystkich podłoży, a w szczególności stosuje się go wobec podłoży nieprzyczepnych dla tuszy wodnych. Praktyczne zastosowania druku solwentowego to wszelkie wydruki wielkoformatowe oraz odporne na czynniki zewnętrzne w dłuższym czasie (do kilku lat). Atramenty solwentowe są odporne na wiele czynników łącznie z promieniowaniem ultrafioletowym.
- nowoczesna technologia stosowana do produkcji form drukowanych na materiale banerowym, folii i papierze, tekstyliach, ceramice, PCV. Ta technika stosowana jest bardzo często do zagospodarowania powierzchni billboardów, do produkcji banerów reklamowych, tablic, szyldów, plakatów, materiałów reklamowych do kasetonów, stojaków, potykaczy, czy też roll-up’ów.
- aluminiowe płyty kompozytowe składające się z okładzin z blachy aluminiowej 0,3mm oraz wypełnienia polietylenowego. Charakteryzują się doskonale gładką powierzchnią oraz niespotykaną sztywnością oraz stosunkowo niską wagą w stosunku do grubości płyty. Materiał bardzo trwały, odporny na warunki atmosferyczne, znakomity zarówno do produkcji tablic jak i konstrukcji przestrzennych. Umożliwia tworzenie ciekawym aplikacji reklamy wewnętrznej ( w tym gadżetów). Dostępne grubości: 2mm, 3mm, 4mm, dostępne formaty: 1500x3050mm, 1500x4050
– technika nadruku polegająca na termicznym wgrzaniu (w naszym przypadku za pomocą specjalnej prasy) w materiał wcześniej przygotowanej grafiki (w naszym przypadku grafika naniesiona techniką solwentową) na specjalnym materiale do termotransferu.